NTT DATA Business Solutions
NTT DATA Business Solutions | september 16, 2015 | 2 min.

SAP har kåret NTT DATA Business Solutions Nordic til årets reseller

Ved SAP Partner Summit 2015, blev NTT DATA Business Solutions Nordic kåret til årets reseller af SAP

årets reseller

Nicholas D. P. Rouse, Director, SAP Business Partners Nordic & Baltics, udtaler:
“NTT DATA Business Solutions fortsætter som en fantastisk stærk partner her i Norden, og NTT DATA Business Solutions er nu både repræsenteret i både Danmark, Norge og Sverige. Det er ikke første gang, at NTT DATA Business Solutions udmærker sig i vores økosystem. Meget stærkt kundefokus og stærke kompetencer sætter NTT DATA Business Solutions i stand til at få løsningerne til at virke og levere værdi i praksis ude i virkelighedens verden. Netop det rodfæstede fokus på kundens behov gør NTT DATA Business Solutions til en langsigtet partner for SAP. Vi er selv på en rejse mod en fremtid, hvor realtidsbeslutninger, digital forbundenhed og datadrevne processer bliver afgørende for vores kunder. Vejen mod denne digitale transformation kræver indgående forståelse og respekt for den enkelte kunde. NTT DATA Business Solutions har både den teknologiske knowhow og den forretningsmæssige kompetence, som vil kendetegne morgendagens SAP-partner. Derfor er NTT DATA Business Solutions årets reseller”

nICHOLAS

Nicholas D. P. Rouse, Director, SAP Business Partners Nordic & Baltics